Dagens Outfit – Ockult Älg

Postat: maj 10, 2011 av doomionista i Dagens Outfit
Etiketter:

Så, här är då den SPX-merch jag blev allra, allra mest förtjust i. Det var som sagt ett litet förlag som sålde svenska skräckserier. Men jag hoppade serierna till förmån för den sköna tishan.

Nyfriserad förresten.

Det kan vara lite svårt att se vad det föreställer, men det är alltså ett älgkranium mot en bakgrund av något som ser ut som en korning mellan ett knippe björkris och en explosion i en blackmetallogofabrik. Obskyrt så det förslår och skulle definitivt kunna vara en tisha för något halvhemligt sludgeband.

Jag kan inte hjälpa det, den talade till mig direkt från sin plats där i förlagsbåset. Nu ska jag bara få med mig lite musiker och bilda Moosecranium.

Kommentera

