Dagens video – Valjakt

Postat: augusti 23, 2011 av doomionista i Tomt prat

Jag var i Göteborg för att fira min födelsedag och där passade Jarno på A Fair Judgement på att kränga lite t-shirts till mig som vanligt. Det betyder att jag återigen har lite av en backlog med saker att visa upp. Förmodligen ganska snart eftersom det är svårt att sitta med sköna grejer i byrålådan utan att dra på sig dem.

Men tills dess att jag hunnit få hovfotografen att plåta av mig och gått ett par duster med photoshop för att få det någorlunda presentabelt så får ni nöja er med en liten video av en kaskelottval som jagar jättebläckfisk, bara för att det är mäktigt.

Kommentera

