September är inte över än

Postat: september 21, 2011 av doomionista i Kommande Konserter
Etiketter:, , ,

När jag gjorde min listning av septembers doomgasmathon så trodde jag i min enfald att jag fått med allt väsentligt. Någon sorts amatörmässig naivitet drev mig att inte kolla vad som försigår på Debaser. Episkt fel, som de säger i branschen. Debaser i stockholm levererar två riktigt feta spelningar som bör göra ont i doomsjälen att missa.

Lördagen den 24:e drämmer Püssy A Go Go till med två Göteborgsstoltheter. Spiders och Bombus.

 

Älskare av fuzzrock och trånga lokaler med dålig luft beger sig givetvis till stockholms främsta självdöende trafikapparatsslum för att få sitt lystmäte.

Eftersom man givetvis inte får nog av tung göteborgsboogie på bara två band så följer man upp med Graveyard och Horisont veckan därpå (30:e)

 

Det är fan så att till och med Kapten Doomfrost vill klä sig i pälsbrämad manchesterväst och utsvängda blåjeans. Det har inte hänt sedan… det har inte hänt. Punkt.

kommentarer
  1. Ida Edwertz skriver:

    Göteborgsinvasion!!

Kommentera

