Dagens Outfit – Julfin

Postat: januari 24, 2012 av doomionista i Dagens Outfit
Etiketter:,

Faktiskt dagen innan jul kom den så till sist, efter en del strul på grund av min opålitliga mailtjänst ”Vi tror inte på ett genomtänkt backupsystem”-Loopia. Min nya fin och chockerande röda tisha från blekingsludgens odiskutabla giganter Signo Rojo. Vilket ju var perfekt timing, jag kunde ha den på mig på Julafton och känna mig både rockig och julfin på samma gång. Glömde dock bort att ta foton då så dessa kommer från andra tillfället, inför Doomfrämjandets riksstämma i lördags.

Notera löjligt tajt halslinning.

Det enda jag verkligen inte tokgillarmed den här t-shirten är den röda färgen (bättre än alternativet vitt, men ni vet hur jag ser på färger) jag har fått handtvätta den två gånger för att jag aldrig har tid att lägga i en maskin med bara en t-shirt i och jag äger inget annat rött. Loggan är snygg som fan och vem älskar inte ugglor? Möjligen kan sägas att halslinningen är betydligt smalare än på någon annan av mina Fruit of the Loom-tishor vilket känns lite obekvämt om jag ska vara helt ärlig.

Jag oroar mig också för hur det kommer se ut när tröjan blir mer urtvättad, grått på rosa är inte något jag känner jag kommer bära till konserter. Ur den aspekten hade kanske vit t-shirt varit en bättre investering, men å andra sidan så känns ju rött som rätt val när bandet heter som de gör. Hoppas dock att nästa merch de spottar ur sig kommer i svart, kanske med rött tryck?

Den som vill vara lika fin som jag kan svänga över till Signo Rojos Bandcamp-sida och langa en beställning därifrån.

kommentarer
  1. Adai skriver:

    I’m only wearing black until they make something darker

  2. Jimmy skriver:

    Annars så bjuds det på musik på den här adressen http://3inchesofblogg.blogspot.se/2012/03/bloggen-ar-pa-trevligt-humor-idag.html på tal absolut inget som har med Afrika’s metalscen att göra :)

    • doomionista skriver:

      Va? Inget prat om superobskyra scener? Vad är du för elitist? Vänta bara till jag börjar veva kommunist-black från Korea och Kvba. ;)
      Demosamlingarna uppskattades.

Kommentera

