Ytterligare ett gästbesök

Postat: juli 26, 2012 av doomionista i Uncategorized

Det är lite pinsamt faktiskt. Jag har skrivit fler artiklar på A Fair Judgement än på min egen stackars blogg. Även om det bär emot att skicka läsare någon annan stans så får ni ta ett besök hos Jarno för att läsa om Fem black metal-band du inte trodde fanns. Jag lovar skärpning dock. Jag har artiklar på lut, som till exempel recensionen av ”Labor of Love & Hate” som jag jiddrar om i den ovan länkade posten.

Kommentera

