Bonus: En titt i T-shirtträsket

Postat: november 26, 2012 av doomionista i Tomt prat
Etiketter:

I jakt på de två Satyricon-tröjor jag utannonserade tidigare fick jag för mig att jag skulle ta ett foto på delar av samlingen. Inklusive ett par obloggade plagg. Det här utgör kanske hälften eller något mindre än hälften av min samling vilket i absoluta tal inte är jättemycket, men ändå en skaplig samling då det mesta är inköpt de senaste två åren. Det mesta gamla är slängt då florstunna urtvättade plagg i för små storlekar inte riktigt höll måttet för att flytta in i det gemensamma hemmet.

Kan ni nämna alla banden?

kommentarer
  1. SpaderEss skriver:

    Jag ser minst två jag verkligen skulle vilja ha i alla fall. Ufomammut och Orchid.

Kommentera

