Södra Afrika revisited

Postat: december 5, 2012 av doomionista i Uncategorized

Eftersom jag hittade intervjuer med två Madagaskar-band på Battlehelm.com uppdaterade jag min gamla text om den afrikanska metalscenen med färska länkar och en vide med hittils för mig okända bandet Dark’Inside (som förmodligen låter bra men alla klipp är av urusel kvalitet så det är ärligt talat bara en gissning).

För att den här posten inte ska kännas allt för kort och tom bjuder jag på ytterligare ett madagaskiskt band. Step to Heaven som framför sin låt ”Beast” på en festival.

Kommentera

