Doomkalendern 2013, Lucka 19

Postat: december 19, 2013 av doomionista i Doomkalendern 2013
Etiketter:, ,

Detta är en extrainsatt lucka av modellen lovecraftinspirerad stoner med stonerhumornamn. Jag är ledsen, ety det blir kort. Men det här behöver ni få ta del av.

Bara smaka på namnet, King Bong… man måste har rökt något rejält för att tänka ”Vi ska heta King Bong, och förresten ska jag tatuera in det namnet på prominanta ställen  på min kropp.”

Givetvis är de italienare, det är något med det landet som lockar fram riktigt geniala (men tokbrajjade) bandnamn, som Stöner Kebab.

Dessutom kan man lita på att om italienarna skall leverera något trippat och psykedeliskt så kommer de göra det med en stabilitet som får det romerska imperiet att verka som ett korthus byggt av dasspapper.

King Bong är en helt ny erfarenhet för mig, måste jag erkänna. Men jag gillar verkligen vad jag hör. Perfekt musik för att sitta och stänga ute världen med, och nu har ni fått ta del av den. Ni kan tacka mig senare.

Fan… kolla bara på den här låttiteln!

”To Put it Bluntly, a Weed” … Stonerhumor… can’t live with it… can’t live without it.

BONUS! För der som inte tyckte detta inlägg hade tillräckligt mycket WTF‽‽‽ och behöver något riktigt absurt för att vakna på morgonen.

 

Ni har säkert sett den förr, Internet fungerar på det sättet… men kan man få för mycket nazi-enhörningar? Fucking don’t think so.

Kommentera

