Jag är inte död än…

Postat: juli 4, 2014 av doomionista i Uncategorized

Sorry… det har varit dåligt med bloggande på sistone. Till och med för en ökänd sällanuppdaterare som kaptenen.

Det stora problemet har varit att jag just nu lever i någon sorts evakueringstillstånd på grund av pågående vattenskadesanering i min lägenhet. (En vattenskada som så att säga kom som en skänk från ovan.)
Evaklägenheten är inte stor nog för den basaltmonolit jag kallar ”datorn min” så jag har liksom inte haft så mycket sug att sitta och blogga. Det blir mest att jag fultwittrar från min iPad och köper seriealbum på Comixology. (Har äntligen kommit mig för att läsa Transmetropolitan och The Unwritten.)

Men ni är inte här för serietidningsnörderier. Ni är här för högkvalitativ doom.

Därför bjuder jag er på norska samedoomarna Aldri

Ni kan köpa (eller lyssna på) hela deras demo på Bandcamp så klart.

Kommentera

